…en liten stemningsrapport…

Posted on Updated on

Ja, nå er jeg underveis! Det har tatt litt tid å bygge siden, men den begynner å ta form ? Blogging er nytt territorium som skal læres og da er det vel bare å begynne?

Det er mye å gjøre  for tiden,- tro det eller ei. Jeg får mange spørsmål om det skjer noe på Klosteret, nå når det er vinter og alt?

Og til det er svaret JA! Noe skjer noe hele tiden. Det er mye som skal planlegges fremover, med påske-åpent, utstilling, kulturløype, bokprosjekt, besøk som kommer, Klosterdag osv,osv. Men alt dette er jo ikke særlig synlig, så jeg forstår at en spør.

Men  idag,-  idag har jeg tatt meg tid til å nyte de fantastiske omgivelsene her på Klosteret,- i solfylt vinterskrud!! Jeg måtte bare   fotografere litt. Det resulterte i nytt bilde på siden, og kanskje jeg skal legge ut nytt for hver årstid ?

Det føltes nesten som «helligbrøde» å vasse rundt opp til knærne i jomfruelig snø, et stort hvitt fløyelsteppe som demper alle lyder, farget av dagens siste solstråler…Det er øyeblikk som dette som gjør meg ydmyk overfor stedet, og lydhør for de «tause» stemmene som hvisker historier fra en svunnen tid… Kan dere høre dem ?

 

     

flere bilder i Galleriet..

Legg igjen en kommentar

